KSIĄŻKI
Krool i Sikora w służbie wrażliwego zatrzymania… wskazują, jak istotne są tytułowe okruchy uważności w codziennym życiu. Naturalność, autentyczność, jasność – między innymi te nieoczywiste wartości odkryjemy podczas lektury. Zaskakujące jest to, że użyteczność rynkowa lub społeczna jest tylko ich wypadkową. Sformatowani, często na urojoną obfitość, nie widzimy tego, co ważne i użyteczne. Pozwalając życiu toczyć się obok nas. A gdyby tak na chwilę wrażliwie się zatrzymać…?
Tytuł: Na okruchach uważności. Presja a użyteczność
Autor: Jarosław Sikora, Robert Krool
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 114
Wydawca: Fundacja LifeSkills
Pierwsza książka z serii LifeSkills. To zbiór frapujących wywiadów z pozornie anonimowymi ludźmi z Europy. Pozornie, gdyż ich wyłuszczone przez autora historie pokazują powszechnie panujące psychomitologie związane z przedsiębiorczością, a z drugiej strony zachwyt osobliwościami na tym tle. Autor przebija się przez mgłę absurdów i ludzkich wierzeń, nierzadko mitów, by dotrzeć do języka przeżyć, uczuć i doświadczeń. Wprowadza pojęcia umiejętności emocjonalnych, które są niewidoczne dla oczu, a jednak najważniejsze. Wstęp do książki oraz jeden z rozdziałów napisał dr Jarosław Sikora.
Tytuł: Osobliwość a przedsiębiorczość
Autor: Robert Krool
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 270
Wydawnictwo Studio Emka
Sztandarowe dzieło Roberta Kroola, za które zebrał liczne laury oraz jeszcze większe gromy. Od pierwszych stron wodzi na pokuszenie, prowokuje, bombarduje kontrowersjami. Zmusza do myślenia. Sztuka myślenia go fascynuje, jak świat finansów czy historii. Ma swój znak rozpoznawczy: autoironię. Nazywa siebie osłem, a naszą planetę: hodowlą osłów. Pokaźną wartością dla miłośników autora są wątki autobiograficzne.
Tytuł: Wolni i Zniewoleni. Refleksje o mistycznej sztuce upadków i wzlotów
Autor: Robert Krool
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 460
Wydawnictwo Studio Emka
PŁYTY CD
Mentoring Theater - monodram
To nowa kategoria mentoringu w przestrzeni teatralnej. Doświetla i dotyka emocji w procesach zamiany lęków, dylematów, minionych porażek oraz pragnień, marzeń na konkrety: decyzje i działania. Lekko szczypiąco duszę, acz przyjaźnie - w formie monodramu, Mentoring Theater ostrzy ważne w życiu człowieka kompetencje.
Tytuł: Sztuka Właściwych Decyzji - Mentoring Theater
Autor: Robert Krool, Jarosław Sikora
Rok wydania: 2015
Zawartość: 2 CD
Wydawca: Fundacja LifeSkills
Poklaski czy oklaski…
Czy zdarzyło Ci się wpaść w panikę na widok sali pełnej ludzi, czekających na pierwsze wypowiedziane przez Ciebie zdanie? Mi też...
Czy nurtuje Cię, dlaczego to nie najlepsi fachowcy zostają szefami dużych instytucji lub korporacji, tylko ludzie, którzy potrafią zrobić takie wrażenie? Mnie też…
Czy próbowałeś wytłumaczyć sobie fenomen, który polega na tym, że jednym mówcom ufam od pierwszej chwili i słucham ich wystąpienia z zapartym tchem, a inni, choć może obdarzeni większą wiedzą, wydają się nudni i nieciekawi? Ja też...
Czy pomyślałeś już, że raczej nie ma niezawodnych reguł, bo i Donald Tusk, i Jurek Owsiak, i Joanna Senyszyn... są doskonałymi mówcami, tylko z zupełnie różnych powodów? Ja też...
Tytuł: Sztuka Mówienia na Głos - Speaking Theater
Autor: Robert Krool
Rok wydania: 2015
Zawartość: 2 CD
Wydawca: Fundacja LifeSkills
Wsparcie obsługi klienta wymaga zaangażowania i koncentracji na teraźniejszości. Przypadkowo, a może nie, zupełnie tak samo jak miłość… Bo jeśli nie lubisz siebie, nie polubisz ludzi. A jeśli nie lubisz ludzi, jak chcesz ich wspierać…?
W programie tym skonfrontujemy Cię z jedną z najtrudniejszych rzeczy na świecie, z rzeczywistością. Kombinacja zaleceń, którą Ci zdradzimy pomaga zawsze. Uważamy ją za jedną z największych tajemnic szczęśliwych, zmotywowanych liderów i master coachów wspierających obsługę klienta.
Jak wspierać opornych malkontentów?
A jak wszystkowiedzących teoretyków?
Jak dotrzeć do wypalonych kombatantów?
Jak wspierać pieniaczy i osoby poszkodowane wadliwym systemem lub byłym szefem?
No dobrze, a jak poradzić sobie z samym sobą, gdy mamy wspierać takich ludzi…?
Te pytania w sposób szczególny dotyczą nas wszystkich. Grupy ludzi, opisane w tych pytaniach, otaczają nas zewsząd od najmłodszych lat. Stanowią one większość otoczenia. Czy jest szansa nauczenia się, jak wspierać, i jak postępować z takimi ludźmi? Co zauważyliśmy? W obsłudze klienta, jak w każdej profesji, mamy w większości przypadków do czynienia z kibicami, a w mniejszość z zawodnikami. Oznacza to, że narzekanie na taki stan rzeczy do niczego prowadzi. Musimy to wziąć: na klatę. Jak zawodnik. Jak mastercoach. Jak prawdziwy lider. O tym jest ten program.
Tytuł: Personal Coaching Collection VOL. 2. CZ. I i II. 2 PŁYTY AUDIO CD + ĆWICZENIA DO POBRANIA
Autor: Robert Krool, Lech Dworaczyński
Data wydania: 2013
Zawartość: 2 CD
Wydawnictwo: Q-MIND.PL